• ساعت : ۱۱:۳۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۴/۱۷ 
جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری بابل

جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری بابل

به گزارش روابط عمومی شهرداری بابل ، جلسه شورای معاونین ومدیران شهرداری بابل با حضور مهدی کیانی شهردار ، معاونین و مدیران شهرداری و سازمانهای تابعه در سالن جلسات شهرداری بابل برگزار گردید .

مهدی کیانی شهردار بابل در این جلسه ضمن تبریک چهاردهم تیرماه روز شهرداریها و دهیاریها از تلاش کارکنان شهرداری در واحدهای مختلف تشکر قدردانی داشته  و برای همه همکاران آرزوی سلامتی و تندرستی در کنار خانواده نمود.

وی در ادامه طی سخنانی اظهار داشت: با تلاش همکاران عزیز بحمدالله عملکرد شهرداری در راستای افزایش درآمد و مدیریت هزینه مطلوب بوده و قطعا نتیجه آن ارائه خدمات بهتر به شهر و شهروندان خواهد بود.

زحمات مجموعه خدمات شهری و سازمان مدیریت پسماند در جهت رفع معضل زباله شایسته تقدیر است چرا که تا به امروز با تلاش این عزیزان و عملکرد مطلوبشان مشکلی متوجه شهروندان عزیز نشده است.

در حوزه عمرانی هم اتفاقات خوبی رقم خورده است و تلاشها  در جهت رفع مشکلات عمرانی و ارائه خدمات در این حوزه ادامه دارد. امیدواریم با پیگیری و تلاش این مجموعه بتوانیم به زودی پروژه های نیمه تمام شهری را به سرانجام برسانیم.

سازمانهای تابعه شهرداری در سه ماهه اول امسال عملکرد خوبی در حوزه فعالیتهای خود داشته اند و امیدواریم با همکاری  مضاعف بتوانیم این خدمات را برای شهروندان دو چندان کنیم.

شهردار بابل در پایان با تاکید بر لزوم  مشارکت مردم در انتخابات فردا اظهار داشت : اهمیت شرکت در انتخابات، مشارکت در تصمیم گیری و تصمیم سازی کلان کشور می باشد و لذا بایستی همگان با حضور پر شور خود پای صندوق های رای در این امر مهم تاثیرگذار باشیم.

 پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳

روابط عمومی شهرداری بابل

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها