• ساعت : ۱۰:۱۷
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۳/۲۰ 
به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و هفته ملی ازدواج حضور شهردار بابل در مراسم جشن عقد و ازدواج آسان زوج جوان بابلی

به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و هفته ملی ازدواج

حضور شهردار بابل در مراسم جشن عقد و ازدواج آسان زوج جوان بابلی

 

 

تیتر خبر1_6385352515307204170.png

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری بابل ،مهدی کیانی شهردار بابل ، به همراه محمدزمان یعقوبی رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی اجتماعی شورای اسلامی ، معاونین و مدیران شهرداری در مراسم عقد و ازدواج زوج جوان بابلی که این روز مبارک را همراه با مراسمی ساده و  آسان سرآغاز زندگی خود انتخاب کردند شرکت نمودند.

 

بنابراین گزارش مهدی کیانی شهردار بابل ضمن تبریک و آرزوی خوشبختی برای این زوج جوان اظهار داشت : از مجموعه دست اندرکاران مسجد جامع الغدیر که فضای مناسبی را به صورت رایگان برای شروع زندگی جوانان و ترویج ازدواج آسان فراهم نمودند تشکر می کنم و برای این زوج عزیز نیز آرزوی زندگی سرشار از خوشبختی زیر سایه الطاف الهی دارم.

 

در ادامه  محمدزمان یعقوبی نیز  با تبریک  این جشن ازدواج اذعان داشت : حسب فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد بستر مناسب برای جوانان در راستای تشکیل زندگی و ترویج ازدواج آسان این حرکت نمادین فرهنگی از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری انجام پذیرفت تا به عنوان الگویی برای سایر جوانان جهت انتخاب ازدواج آسان باشد.

 

شایان ذکر است در پایان این مراسم از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر هزینه سفر مشهد مقدس به رسم هدیه به این زوج جوان تقدیم شد.

 

شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳

#روابط_عمومی_شهرداری_بابل

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها