• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۳/۰۶ 
سید مجتبی حکیم
همزمان با عید سعید فطر بهسازی بیش از ۱۰ هزار متر مربع از ضلع جنوب شرقی پارك نوشیروانی به پایان رسید
مسیر دسترسی و پیاده روی سلامت احداث شد برای نخستین بار طرح ویژه هفتمین دوره جشنواره گل‌و‌گیاه در گلستان نوشیروانی استقرار یافت مجموعه پارک کودک‌ گلستان نوشیروانی ساماندهی و‌ بهسازی شد

سید مجتبی حکیم:

همزمان با عید سعید فطر بهسازی بیش از ۱۰ هزار متر مربع از ضلع جنوب شرقی پارک نوشیروانی به پایان رسید

 

 

مسیر دسترسی و پیاده روی سلامت احداث شد

برای نخستین بار طرح ویژه هفتمین دوره جشنواره گل‌و‌گیاه در گلستان نوشیروانی استقرار یافت

مجموعه پارک کودک‌ گلستان نوشیروانی ساماندهی و‌ بهسازی شد

 

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری بابل، همزمان با عید سعید فطر پروژه بهسازی بیش از ده هزار متر مربع از ضلع جنوب شرقی پارک‌نوشیروانی با احداث مسیر جدید دسترسی سلامت و استقرار طرح ویژه هفتمین جشنواره گل‌ و‌گیاه با اعتباری بالغ بر ده میلیاردریال با حضور سید مجتبی حکیم شهردار بابل، معاونین و مدیران شهرداری به بهره‌برداری رسید.

 

سید مجتبی حکیم شهردار بابل :

همزمان با عید سعید فطر بهسازی بیش از ۱۰ هزار متر مربع از ضلع جنوب شرقی پارک نوشیروانی به پایان رسید.

در این پروژه مسیر دسترسی سلامت در فضایی بیش از ۲۰۰۰ متر مربع با هدف بهره برداری بهتر از فضای پارک و مناسب سازی فضای پیاده‌روی و ورزش در میان درختان با ارتفاع بلند احداث شد.

 

در همین راستا به منظور ایجاد مسیر دسترسی سلامت، عملیات فرش موزاییک ، جدول‌کاری و فضای سبز همراه با نورپردازی با اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال صورت گرفت.

 

همچنین در این پروژه با برنامه ریزی دقیق و از پیش تعیین شده ۴۰۰ مترمربع طرح ویژه جشنواره هفتم گل و‌گیاه در معرض دید شهروندان و بهره برداری مجدد قرار گرفت و در فضای مناسب در مسیر  دسترسی سلامت به شکل زیبایی جانمایی و بکارگیری شد.

(لازم به یادآوری است که در ادوار گذشته طرح ویژه جشنواره گل و گیاه به بهره برداری مجدد نمی رسید و به شکل یکبار مصرف ساخته می شد)

 

سیستم آبخوری گلستان نوشیروانی به شکل کامل بهسازی‌ ، نوسازی و دارای روشنایی کامل شد.

جهت  رفاه حال شهروندان، مسافرین و میهمانان شهر، ۲۶ سکوی استقرار در گلستان نوشیروانی احداث یا بهسازی گردید.

 

نظر به فرسودگی و خارج شدن استاندارد و پراکندگی خدمات پارک کودک گلستان نوشیروانی به شکل کامل مورد بهسازی و‌ نوسازی قرارگرفت.

 

به همین منظور بیش از ۴۵۰ متر مربع در حالت مزایده به بخش خصوصی واگذار و بیش از ۱۷۰۰ متر مربع ست جدید بازی همراه با ۳۰ عدد تاب و کف‌پوش های جدید مستقر گردید.

همچنین روشنایی کل مجموعه با لوکس نوری مناسب تامین و در خدمت شهروندان عزیز خواهد بود.

امتیاز :  ۳.۳۰ |  مجموع :  ۱۰

برچسب ها