• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ 
شهردار بابل کارهای زیر بنایی و ساختاری سازمان سیما منظر و فضای سبز باید با قدرت و قوت ادامه یابد
شهردار بابل كارهای زیر بنایی و ساختاری سازمان سیما منظر و فضای سبز باید با قدرت و قوت ادامه یابد

 

شهردار بابل: کارهای زیر بنایی و ساختاری سازمان سیما منظر و فضای سبز باید با قدرت و قوت ادامه یابد

 

 

سید مجتبی حکیم شهردار بابل صبح امروز در بازدید از نهالستان های سازمان و برخی بوستانهای شهری با اشاره به اینکه بحمدالله با برنامه ریزی مطلوبی که صورت پذیرفته قدمهای مثبتی در جهت استقلال سازمان در تولید گل و گیاه انجام یافته بر ضرورت استمرار این حرکت و ایجاد ظرفیتهای جدید فضای سبز شهری تاکید نمود.

شهردار بابل، فضای سبز شهری را یکی از ارکان اصلی هویت شهری قلمداد نموده و حفظ و گسترش آن را موجب نشاط اجتماعی و ایجاد ساختار متوازن برای شهروندان و گردشگران عنوان نمود.

حکیم با اشاره به حرکت مطلوب سازمان در احیای فضاهای کوچک سبز در محلات و ساماندهی قطعات معطل مانده فضای سبز به بخشی از ظرفیت سبز بابل ادامه داد:

تکثیر و توسعه فضای سبز در همه بخشهای شهری مستلزم برنامه ریزی و کار و تلاش مستمر است و یقینا در این مسیر شهروندان خوب بابل در کنار ما خواهند بود.

در ادامه سید مرتضی حسینی مدیر عامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری بابل با تشکر از دغدغه شهردار محترم از دقت نظر و بازدید ایشان و دستورات موثر صادره گزارشی از فعالیتهای صورت پذیرفته طی ماههای اخیر ارائه نمود.

حسینی با اشاره به اینکه فعالیتهای تولیدی سازمان در سه نهالستان ونوشه، باغ ارغوان و باغ گل در حوزه های مختلف فصلی، گیاهان زینتی، درخت و درختچه و گلهای آپارتمانی با پشتیبانی مطلوب شهردار محترم و ظرفیت فنی درون سازمان آینده مطلوبی را پیش روی سازمان قرار داده است از تغییر رویکرد گیاهان پوششی میادین و بلوارهای سطح شهر در آینده ای نزدیک خبر داد.

حسینی ادامه داد مطابق دستور شهردار محترم جدولی از زمینهای با کاربری فضای سبز و احیا نشده تهیه شده و به تدریج و با برنامه ریزی مشخص به فضای سبز شهری اضافه خواهد شد.

مدیر سازمان فضای سبز در زمینه بوستانهای شهری و پارک محله ها نیز افزود: موضوعی نمودن این اماکن در دستور کار سازمان است و در آینده ای نزدیک با برنامه ریزی دقیق و پشتیبانی کافی بوستانهای شهری و پارک محله ها متناسب با ظرفیت موضوعی بازپیرایی و ساماندهی خواهد شد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها