• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۲/۲۷ 
جلسه صمیمانه و تقدیر از مهدی كیانی شهردار بابل، حامد بیكایی و هادی حیدرپور مدیران مناطق در روز شهردار
به گزارش روابط عمومی شهرداری بابل به مناسبت سالروز شهادت سرلشگر مهدی باکری و روز شهردار از زحمات شهردار و مدیران مناطق شهرداری بابل تجلیل شد.

جلسه صمیمانه و تقدیر از مهدی کیانی شهردار بابل، حامد بیکایی و هادی حیدرپور مدیران مناطق در روز شهردار

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری بابل به مناسبت سالروز شهادت سرلشگر مهدی باکری و روز شهردار از زحمات شهردار و مدیران مناطق شهرداری بابل تجلیل شد.

 

 

 

این مراسم که با حضور مرتضی کاردگر رییس، محمد زمان یعقوبی، جعفر واثقی، مهدی پورچالی،  سید کمیل هاشمی اعضای شورای اسلامی شهر بابل و جمعی از معاونین و مدیران شهرداری بابل برگزار شد، از زحمات  مهدی کیانی شهردار بابل،  حامد بیکایی و  هادی حیدرپور مدیران مناطق شهرداری بابل تقدیر بعمل آمد.

 

مهندس کیانی هم ضمن تشکر از زحمات همه کارکنان شهرداری گفت:

روز شهردار متعلق به همه همکاران شهرداری بوده و جا دارد از همینجا از اقدامات و تلاشهای همکاران خوبم در سال جاری تقدیر و تشکر نمایم.

 

حمایت های شورای اسلامی شهر نباشد مطمئنأ شهرداری به موفقیت نخواهد رسید.اگر امروز به اذعان دوستان و متخصصان موفقیتی به دست آورده ایم بنده اعلام می‌کنم این موفقیت به حمایت ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر می‌باشد.

ما باید از رفتار شهید باکری علی الخصوص  در زمینه برخورد با ارباب رجوع تاثی بگیریم.

 

 

مرتضی کاردگر رئیس شورای اسلامی شهر بابل:

شهردار بابل از حمایت ویژه مجموعه شورای اسلامی شهر بابل برخوردار است.

 

۲۵ اسفند سالروز شهادت مهدی باکری و روز شهردار را گرامی میداریم و فرصت را غنیمت شمرده و این مناسبت را محضر ارزشمند جناب آقای  مهندس کیانی، شهردار بابل  حامد بیکایی و هادی حیدرپور مدیران مناطق شهرداری بابل تبریک و تهنیت عرض میکنیم.

 

مناسبت ها فرصتی است که بعضی برنامه ها و اهداف را مرور و به یکدیگر یادآوری کنیم و روز شهردار هم بهانه ای است که ضمن تجلیل و قدردانی از تلاش ها و زحمات مجموعه،  یادآوری کنیم که زمانی این مناسبت ها تجلیل به همراه خواهد داشت که در راستای برنامه ها و سیاست گذاری ها قدم برداشته شود.

 

در سال ۱۴۰۲  تکریم ارباب رجوع به معنای واقعی باید عملیاتی شود چون معتقدیم مردم عزیز ولی نعمتان ما و نظام مقدس جمهوری ایران هستند و تاکید داریم که کرامت آنها در زمان جلب خدمت باید حفظ شود

 

از مسئولیت مهم و خطیر شهرداران نظارت جدی بر عملکرد مجموعه است چرا که زمانی اهداف و برنامه صحیح عملیاتی و اجرایی می شود که نظارت دقیق برای آن وجود داشته باشد.

 

تاکید همیشگی مجموعه شورای اسلامی شهر  به شهردار بابل،  استفاده از تمامی ظرفیت های درون سازمانی است و انتظار می رود در این راستا سلیقه نگری صورت نپذیرد که الحمدالله جناب آقای کیانی با توجه به سبقه ای طولانی که در مجموعه مدیریتی شهرداری بابل،  در این بخش بسیار خوب عمل نمودند و سعی شده است از ظرفیت همگان در خدمت رسانی به شهروندان استفاده شود.

 

تعاون و همکاری در بین دوائر بسیار مهم است چرا که النهایه باید همه واحدها برای رسیدن به یک هدف مشترک  که خدمت شایسته به شهروندان تلاش نمایند

 

اخلاق مداری و روحیه ایثار و از خودگذشتگی باعث ترقی معنویات در مجموعه و به تبع آن باعث ارتقاء مزلت و جایگاه مدیریت شهری است.

 

شهرداری و شورای اسلامی شهر بابل

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها