• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۸/۲۴ 
شهرداری بابل مصمم در سبزتر نمودن محیط شهری
اقدامات خوب شهرداری بابل در احداث بوستانهایی چون رضوانی و شهید سلیمانی و هفده شهریور و امام علي ع و ... سبب افزایش نشاط اجتماعی و رضایت شهروندان شده است

شهرداری بابل مصمم در سبزتر نمودن محیط شهری

 

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری بابل از سال ۱۳۹۸ و با روی کار آمدن سید مجتبی حکیم بعنوان شهردار بابل شاهد احداث پارکها و بوستانهای متعددی در شهر بابل بودیم که سهم هر یک از شهروندان در استفاده از فضای سبز افزایش چشمگیری داشت.

 

اقدامات خوب شهرداری بابل در احداث بوستانهایی چون رضوانی، شهید سلیمانی، ۱۷شهریور، امام علی(ع) و ... سبب افزایش نشاط اجتماعی و رضایت شهروندان شده است.

 

سید مجتبی حکیم  شهردار بابل:

فضای سبز نقش مهمی بر سلامت روان شهروندان دارد و جلوه و نمایی زیبا به شهر می‌بخشد و به شادابی و طراوت محیط می‌افزاید.

 

در جهت رضایتمندی، ایجاد آسایش و آرامش بیشتر شهروندان مصمم در جهت افزایش سرانه فضای سبز و سبزتر نمودن  محیط شهری هستیم.

 

برخی زمینهای شهری که از سالها قبل محل طمع برخی افراد و سودجویان شده بود را در یک حرکت جهادی به فضای مطلوبی در جهت احداث بوستان تبدیل کردیم.

 

تعیین تکلیف این زمینها علاوه بر فرصت مناسب در جهت احداث مکانهایی همچون بوستانها و ایجاد فضای سبز و محیطی دلنشین و... می‌تواند دست خیلی از سودجویان را از دست اندازی به این موارد کوتاه نماید.

 

نکته قابل توجه و خبری خوش برای شهروندان تعیین تکلیف زمینی است که در حاشیه جاده ساحلی محدوده پل موزیرج به مساحت ۱۵۱۷ مترمربع می باشد.

 

این زمین به طور کامل رها شده و به محل بزهکاری تبدیل شده بود که با پیگیریهای بسیار و کمک مسئولین قضایی در اختیار شهرداری قرار گرفت و در تلاش هستیم تا بوستان دیگری را در این منطقه احداث کرده و  به شهروندان گرامی تقدیم نماییم.

 

لازم به ذکر است در حال حاضر بیش از ۴۵۰ کامیون خاک به زمین اضافه شد و در تلاش هستیم این بوستان را به بهترین نحو ممکن طراحی و احداث کرده و تا ماه‌های آتی در اختیار شهروندان قرار دهیم.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها