• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ 
بوستانی دیگر افتتاحی دیگر
پارك محله‌ای با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال در انتهای شهرك شهاب نیا به بهره برداری رسید به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر بابل شاهد رشد چشمگیر سرانه فضای سبز بابل در سال ۹۹ هستیم
بعد از افتتاح بوستان گل، بوستان رضوانی، تالاب موزیرج، تالاب کمانگر کلا، بهسازی پارک‌نوشیروانی و ... بوستانی دیگر توسط شهرداری بابل احداث شد

بوستانی دیگر ، افتتاحی دیگر

 

 

 

به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر بابل شاهد رشد چشمگیر سرانه فضای سبز بابل در سال ۹۹ هستیم

 

بعد از افتتاح بوستان گل، بوستان رضوانی، تالاب موزیرج، تالاب کمانگر کلا، بهسازی پارک‌نوشیروانی و ... بوستانی دیگر توسط شهرداری بابل احداث شد

 

پارک محله‌ای با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال در انتهای شهرک شهاب نیا به بهره برداری رسید

 

 

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری بابل، بوستانی دیگر در شهر بابل و در بلوار مادر، بارفروش۷ با حضور سید مجتبی حکیم شهرداربابل ، فرامرز ابوالحسنی رئیس شورای اسلامی شهر و اعضای شورا به بهره برداری رسید.

 

با توجه به کمبود فضای سبز در بابل و نیاز جدی شهر و شهروندان به فضای سبز، شهرداری بابل احداث پارک محله در نقاط مختلف سطح شهر را در دستور کار خود قرار داد.

 

فضای سبز کانون شور و نشاط و اجتماعات خانوادگی برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان می‌باشد.

شهر بابل دارای محلات بسیاری است که برخی از این محلات فضای بکر و مناسبی برای پارک محله داشته که بلااستفاده مانده و‌ هیچ بهره برداری از آن نشده است.

 

به همین منظور شهرداری بابل جهت کاهش فاصله سرانه فضای سبز بابل از استانداردهای سرانه فضای سبز ، اقدام به احداث پارک و فضاهای تفریحی نموده تا علاوه بر افزایش سرانه فضای سبز، به شهر نیز جلوه خاصی بخشد.

 

بعد از احداث بوستان رضوانی، بهسازی ضلع جنوب شرقی پارک نوشیروانی، بوستان گل،  تالاب موزیرج ، تالاب کمانگرکلا و بوستانهای در دست احداث شهیدان مناسبی و ... ، بوستانی در شهرک شهرداری با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها