• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۸/۲۵ 
سید قاسم دابوئیان از آغاز طرح جمع آوری تابلوهای غیر مجاز خبر داد
سید قاسم دابوئیان از آغاز طرح جمع آوری تابلوهای غیر مجاز خبر داد

سید قاسم دابوییان از آغاز طرح جمع آوری تابلوهای غیر مجاز خبر داد

تابلوهای بدون مجوز از سطح شهر جمع‌آوری می‌شوند

 

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری بابل اولین جلسه حذف ناهنجاریهای بصری با حضور معاونین و مدیران شهرداری بابل برگزار شد.

 

سیدقاسم دابوییان معاون توسعه منابع و‌پشتیبانی ضمن اعلام خبر جمع آوری تابلوهای غیرمجاز افزود :

 

از موضوعات مهم و قابل توجه در تمام شهرها کنترل و نظارت بر عواملی است که موجبات آلودگی بصری را فراهم می نمایند لذا یکی از انواع آلودگی های بصری که در شهر بابل وجود دارد انواع تابلوهای تبلیغاتی صنفی در شهر است که بصورت فراز و یا نصب بر روی پشت بام ساختمانها با اشكال و ابعاد مختلف می باشد.

 

طبق بند ۱۴ ماده ۵۵ و همچنین ماده ۹۲ قانون شهرداری‌ها، موضوع ساماندهی، اصلاح و جمع‌ آوری تابلوهای تبلیغاتی و معرف کاربری صنوف مختلف که سبب آشفتگی بصری گردیده در دستور کار قرار گرفت.

 

مناطق یک و دو شهرداری و همچنین گشت سپند شهرداری همه روزه نظارت لازم را خواهند داشت تا از نصب تابلوهای جدید در سطح شهر اکیدا خودداری گردد.

هرچند قبل از جمع آوری و برش کاری اخطاریه صادر می شود ولی از آنجا که نصب اینگونه تابلو ها به صورت غیر قانونی بوده، شهرداری نیازی به اطلاع رسانی نداشته و میتواند به وظیفه قانونی خود عمل می کند.

ولی معمولا بعد از ابلاغ اخطاریه به واحدهای صنفی و عدم توجه آن‌ها به ابلاغیه و اخطاریه‌ها، اقدام به برش‌کاری و جمع‌آوری تابلو و میله تابلوهای غیرمجاز خواهد شد که در اینصورت هزینه جمع‌آوری تابلوها بر عهده صاحبان تابلو خواهد بود.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها