• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ 
پارك سراج بعد از سالها چشم انتظاری و‌ وعده و وعیدها به مرحله احداث رسید

پارک سراج بعد از سالها چشم انتظاری و‌ وعده و وعیدها به مرحله احداث رسید

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری بابل، این مطلب را سید مجتبی حکیم شهردار بابل در بازدید از محل احداث پارک سراج بیان کرد و افزود؛ این پارک در منطقه غربی شهر  بابل احداث خواهد شد.

این مناطق با توجه به افزایش جمعیت در محور غرب شهربابل فاقد فضای تفریحی مناسب است و  نیازمند توسعه فضاهای تفریحی می باشد.

در همین راستا بعد از پیگیریها و تلاش های بسیار و جامعه عمل پوشاندن به وعده هایی که فقط در حد وعده ماند و‌ عملی نشد، در نهایت پارک سراج با به کار بردن جدیدترین و به روز ترین امکانات و‌مصالح با مساحتی بالغ بر یک هکتار و اعتبار شصت میلیارد ریال طراحی آن نهایی گردید.

وی همچنین گفت: قطعا این پارک پس از بهره برداری از چشم اندازی فوق العاده و منحصر بفرد برخوردار خواهد بود.

شهردار بابل عنوان کرد: عملیات اجرایی این پروژه شامل بهای ابنیه، تاسیسات برقی، تاسیسات مکانیکی، تراس بندی، جدولکاری، مسیرهای پیاده روهای ورزش همگانی، تجهیز شدن به انواع مبلمان و‌ نصب وسایل ورزشی ، کاشت انواع درخت و فضای سبز خواهد بود.

سید مجتبی حکیم گفت: با توجه به نیاز شهر و شهروندان طرح و برنامه و نگاه ویژه ایی برای این پارک در نظر گرفته شد  و به جرات می توان گفت این پارک از بهترین  پارکهای شهر بابل و مکانی تفریحی مناسبی برای شهروندان بابل خواهد شد.

شایان ذکر است پس  از انتخاب پیمانکار مناسب، احداث و بهره برداری این پروژه یکساله پیش بینی شده است.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها