• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ 
شهردار بابل
دستفروشی و سد معبر در خیابان وارش ممنوع است

شهردار بابل: دستفروشی و سد معبر در خیابان وارش ممنوع است

 

به گزارش اداره روابط عمومی شهرداری بابل، سیدمجتبی حکیم شهردار بابل بهمراه  مهدی پورچالی عضو شورای اسلامی شهر ، معاونین و مدیران از بازار روز بزرگ و مشکلات دستفروشان  خیابان وارش بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید شهرداربابل از تلاش مدیریت  بازار بزرگ  امام رضا(ع)  در جهت ساماندهی  دستفروشان داخل مجموعه و بهسازی  محیط آن  تقدیر نمود و گفت: این بازار یکی از بزرگترین بازارهای بابل است و ساماندهی آن ضروری  است و باید  شهرداری نظارت بیشتری جهت  بهبود و ارائه خدمات مطلوب این بازار داشته باشد.

شهردار بابل با انتقاد از تجمع تعدادی دستفروش در خیابان وارش گفت: زیبنده نیست که شاهد حضور دست فروشانی باشیم که کل خیابان را جهت عرضه کالا خود مسدود می نمایند و منجر به ایجاد مشکلات فراوانی می شوند.

وی در ادامه افزود؛ همچنین ازدحامی که به علت حضور دست‌فروش‌ها در سطح خیابان‌ وارش و افرادی که از آن‌ها خرید می‌کنند، بوجود آمده است بشدت موجب نارضایتی ساکنین منطقه فوق و سلب آسایش و ایجاد دغدغه برای آنان شده است، موکدا به گشت سپند  تاکید می کنم که کلیه دست فروشان باید سریعا از  منطقه پاکسازی شوند و هیچ دست فروشی در خارج از محدوده بازار حضور نداشته باشد.

از پلیس راهور می خواهم  نسبت به ماشین های  که در حاشیه بازار و در خیابان اصلی وارش بساط نموده  و به عرضه میوه و...  پرداخته و موجب ترافیک  و سلب آسایش برای شهروندان  شده اند اعمال قانون نمایند.

این دستفروشان فاقد مجوز از شهرداری هستند و برای سکنه خیابان وارش  و بازاریان بازار روز  ایجاد مزاحمت می نمایند.

از شورای ترافیک  شهرستان انتظار داریم برای ماشین هایی دست فروش در حاشیه این خیابان که باعث ایجاد مخاطراتی برای شهروندان می شود با اتخاذتصمیماتی موجب   بازگشت دوباره امنیت وآسایش به شهروندان  شوند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها