• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ 
كلنگ احداث میدان مددی ابتدای بلوار شهید نژاداكبر به زمین زده شد.

کلنگ احداث میدان مددي ابتداي بلوار شهيد نژاداكبر به زمین زده شد.


به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري بابل در مراسمی و با حضور حجت السلام روحاني امام جمعه شهربابل، مهندس ولي زاده فرماندار ويژه شهرستان بابل، رئيس و اعضاي شوراي اسلامي شهر، معاونين و مديران شهرداري و ساير مديران شهري آیین کلنگ زنی پروژه احداث میدان مددي برگزار شد.

به منظور کاهش تردد وسایل نقلیه و کاهش تصادف در این منطقه، ایجاد اين میدان در طرح جامع قرار گرفت و به تصویب شورای ترافیک شهر رسید كه اين طرح در زمینی به مساحت 200 مترمربع با مساعدت آقاي مددي و بصورت رايگان جهت تعريض و اجراي طرح در اختيار شهرداري قرار گرفت .

رییس شورای اسلامی شهر بابل در این مراسم بیان داشت: این پروژه در راستای کاهش ترافیک این منطقه و به جهت رفع عقب افتادگی ضلع شرقی بابل نسبت به دیگر نقاط شهر، به صورت جدی تری مورد توجه قرار گرفت و به عنوان یکی از اولویت های مدیریت شهری در دستور کار قرار گرفت.

وی یادآور شد: با همکاری خوبی که بین شهرداری و شورا و اهالی و شورایاران این منطقه وجود دارد، امیدواریم که ساماندهی خوبی صورت بگیرد و تا كمتر از یک ماه آتي پروژه  به اتمام برسد.

حاج غفار آري رییس کمیسیون حمل و نقل شهری بابل نیز در ادامه بیان داشت: بحث ترافیک در سطح شهر یکی از دغدعه های مهم شهروندان است و علیرغم انجام پروژه های مختلف در این خصوص توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر ، باید اذعان کنیم در بحث پارکینگ عمومی سطح شهر ما هنوز به نقطه مطلوب نرسیدیم  و انتظار می رود ظرف دو یا سه هفته آینده شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

وی متذکر شد: بعد از پایان کار میدان مددی، بحث بازگشایی جاده ساحلی بین میدان امیرکلا و بابل و همچنین فاز دوم کمربندی شرقی در دستور کار شورا قرار خواهد گرفت که طبق پیش بینی به عمل آمده  انشااله سعی می شود تا قبل از سال ٩٨راه اندازی گردد.



امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها