• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ 
به منظور خدمت رسانی و تكریم ارباب رجوع، استقرار میز خدمت در مناطق یك و دو شهرداری بابل

به منظور خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع،

استقرار میز خدمت در مناطق یک و دو شهرداری بابل


به گزارش اداره روابط عمومی بابل، میزخدمت در فضایی مناسب برای مراجعه ارباب رجوع با رعایت موارد مندرج در مصوبه حقوق شهروندی در نظام اداری به نحوی که ارباب رجوع بتواند بدون نیاز به مراجعه و پیگیری از واحدهای مختلف دستگاه اجرایی و تنها از طریق میز یادشده، خدمت یا پاسخ مورد نیاز خود را دریافت کنند راه اندازی شده است.

با توجه به نقش مهم تکریم ارباب رجوع در نظام جمهوری اسلامی ایران میز خدمت به عنوان یک خدمت شایسته و ارزشمند برای خدمتگزاری به مردم ایران و رعایت حقوق شهروندی در سازمان های دولتی محسوب می شود لذا به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقای رضایت مندی آنان میز خدمت با حضور کارشناسان مربوطه آماده پاسخگویی به مراجعه کنندگان است.

کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی در وقت، شتاب در ارائه خدمات و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم از مهمترین مزیت‌های دایر کردن میز خدمت است.

 همچنین متصدی میز خدمت در این منطقه با راهنمایی خدمت مورد نظر به مراجعه کنندگان و راهنمایی های لازم، مراجعه به واحد های تخصصی را برای ارباب رجوع آسان تر می کند و از سردرگمی و اتلاف وقت آنها جلوگیری می کند.

 درخواست ها و نیازهای مطرح شده توسط ارباب رجوع در قالب سرویس هایی همچون نظرسنجی،  شکایت، پرسش و پاسخ از شهروندان دریافت و سپس به کارشناسان مربوطه ارجاع داده می شود تا با ایجاد وظیفه و تقسیم کار، به آنها رسیدگی شود.

در پایان ارائه خدمات در همه روزهای کاری و در طول ساعات اداری به طور پیوسته در میز خدمت انجام می شود. سرعت، دقت و کیفیت انجام امور مسلماً نقش زیادی در مراجعه ارباب‌رجوع به ادارات بازی می‌کند اما مهم‌تر از آن نحوه رفتار و برخورد با خدمت گیرندگان است چراکه ایجاد حس اعتماد در مردم و رضایتمندی آنان از نحوه ارائه خدمات تأثیر مستقیمی در پیشرفت عملکرد در مناطق شهرداری  دارد.


امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها