• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ 
تلاش برای الگوسازی شهر بابل درخصوص تفكیك زباله برای سایر شهرهای استان

تلاش برای الگوسازی شهر بابل درخصوص تفکیک زباله براي ساير شهرهاي استان


به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري بابل، گردهمايي روز جهاني نه به نايلكس با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بابل و اعضا و هیئت رئیسه اتاق اصناف و جمعی از مردم در سالن کنفرانس شورای اسلامی شهر بابل برگزار شد.

در اين مراسم مهندس كبود شهردار بابل ضمن تقدير و تشكر از اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر و هئيت رئيسه و اعضاي اتاق اصناف و خوشامدگويي به حاضرين در سالن گفت؛ موضوع پسماند و طرح تفكيك زباله از مبدا بسيار موضوع مهم و حساس است و ما بايد راهكارهاي مناسب عملياتي و اجرايي براي حل اين موضوع پيدا كنيم.

وي افزود؛ شهر بابل كه بعنوان شهر بهارنارنج شناخته شده بايد در اجراي اين گونه اقدامات در خصوص موضوع پسماند و طرح تفكيك زباله از اولين ها باشد و بگونه ايي عمل نمايد كه الگويي مناسب و درست براي ساير شهرهاي استان باشد.

در ادامه وي با تاكيد بر اينكه استفاده از نايلكس آينده فرزندان ما را به مخاطره خواهد انداخت، گفت؛ ما بايد نه به نايلكس را در زندگي خود نهادينه و فرهنگسازي آنرا از خود شروع نماييم و همچنين استفاده بي رويه از بنر نيز در سطح شهر مي تواند همچون نايلكس عواقب زيست محيطي بدي داشته باشد و لازم است حتي الامكان همچون گذشته از كاغذ و پاكت استفاده نماييم.

 مهندس كبود بيان داشت: از انجمن ها و اتحاديه هاي صنفي كه نقش مهمي در عملياتي نمودن اين طرح دارند، تقدير و تشكر  مي نمايم و اميدوارم در كنار يكديگر اين امر مهم را براي مصرف كننده به اجرا در بياوريم.

ايشان افزود؛ ما بايد اين گونه همايش ها و گردهمايي ها را در جهت فرهنگ سازي اين امر بسيار جدي بگيريم و گفت؛ اميدواريم روزي برسد كه ما شاهد عدم استفاده از نايلكس باشيم.

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها