• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۶/۰۹/۰۱ 
پیام مهندس خداداد سرپرست شهرداری به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج

پیام مهندس خداداد سرپرست شهرداری به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج


به گزارش روابط عمومی شهرداری بابل، حجر خداداد سرپرست شهرداری بابل در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و جانبازان، فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک و تهنیت گفت .

متن این پیام به شرح زیر است :

" بسم الله الرحمن الرحیم"

تاریخ پرحماسه انقلاب اسلامی سرشار از صحنه‌های سرنوشت سازی است که نقش کارآمد و تاثیر گذار بسیج و اخلاص و فداکاری‌های بسیجیان دریادل همچون نگینی درخشان بر تارک آن می‌درخشد. هفته بسیج یادآور دلاور مردی و از خود گذشتگی انسانهایی است که با روحیه اخلاص و مقاومت در فضای انسانیت درخت پرثمری را کاشتند که شکوفه های شکوهمند آن امروز به بار می نشیند و دلاور مردانی گمنام پرورش می یابد که با رشادتی خالصانه تشنه معرفت و ایثارند .

احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج است و بسیجیان به بهترین نحو وحدت و همدلی مردم ایرا ن در دفاع از میهن اسلامی را به ظهور رسانده‌اند .

 اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال پایداری و مقاومت، هفته بسیج را محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، بسیجیان آزاده و ایثارگر و مردم شریف بابل تبریک عرض نموده و از خداوند بزرگ عزت و سرافرازی همه بسیجیان عزیز و مخلص ایران اسلامی و بویژه پاسداران این مرزو بوم را مسئلت می نمایم .

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها