• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۶/۰۳/۳۰ 
شهردار بابل خبرداد: آغاز عملیات اجرایی احداث پیست دوچرخه سواری حضرت علی (ع) در پارك شهید شكری

شهردار بابل خبرداد:

آغاز عملیات اجرایی احداث پیست دوچرخه سواری حضرت علی (ع) در پارک شهید شکری


شهردار بابل گفت: همزمان با شب شهادت حضرت علی (ع) ،عملیات اجرایی احداث پیست دوچرخه سواری  به نام حضرت علی (ع)  در پارک شهید شکری بابل آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری بابل، شهردار بابل اظهار داشت: اجرای فاز نخست بهینه سازی پارک شهید شکری از نوروز 96 با ساخت محوطه کلبه سنتی یا محوطه موسوم به دشت خنه سر آغاز و بعد از گذشت چند ماه طراحی و بهینه سازی پارک شهید شکری در چهار فاز آغاز شده است.

حسین بیژنی افزود: فاز نخست طرح توسعه پارک  شامل پیست دوچرخه سواری و  همچنین ساخت محلی برای ارائه خدمات عمومی به شهروندان و مسافران عزیزی است که از اقصی نقاط استان وارد پارک شهید شکری می شوند.

وی بیان داشت: احداث حمام برای استحمام مسافران و محل طبخ و گرم کردن غذا ، همچنین رختشوی خانه و سرویس بهداشتی عمومی در داخل پارک از جمله اقداماتی است که برای رفاه حال مسافران در این پارک انجام شده و امیدواریم تا پایان ماه آینده به بهره برداری برسد.

بیژنی تصریح کرد: پیست دو منظوره  دوچرخه سواری در زمینی به مساحت بیش از 700 متر احداث و بهره برداری می شود.

وی با اشاره به اینکه این پیست به منظور رفاه حال شهروندان و برای استفاده تفریحی ورزشی کودکان و بزرگسالان افتتاح خواهد شد،گفت:از این پیست به عنوان پارک ترافیکی هم استفاده می شود.

بیژنی گفت: این پیست به عنوان پارک ترافیکی روزها از ساعت 9 صبح به عنوان پیست دوچرخه سواری و از 17 تا 18 عصر برای آموزش ترافیکی در اختیار مدارس و آموزشگاه ها قرار می گیرد.

شهردار بابل ابراز امیدواری کرد برای بهبود وضعیت پارک و ارائه خدمات ورزشی و فرهنگی به شهروندان پیست دوچرخه سواری در مدت زمان مقرر احداث و بهره برداری شود.

بیژنی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه استارت اجرای این پروژه  مقارن با شب شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) بوده  است این پیست به عنوان پیست دوچرخه سواری حضرت علی (ع) نامگذاری شده است.





امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها